vanmorgen namen Ben en ik een beslissing om het zeehavendorp te verkennen voordat we ons hotel moesten bekijken. Ik pakte een ijskoffie en was klaar om te gaan!

Ik weet niet of ik het had besproken, maar ik reed vrijdag naar San Diego Solo voor Blogher. Ben nam gistermiddag de trein om de rest van het weekend door te brengen met mij, aangezien het slechts 80 mijl ten noorden van ons is! Het is slechts $ 23 op Amtrak van Irvine naar San Diego en op deze manier kunnen we weer samenrijden.
Mijn nieuwste video’s

Toen was ze weg – boekrecensie
A Good Listen – Book and Podcast Review Series
Toen was ze weg door Lisa Jewell – beschikbaar op Audible, Amazon of waar boeken worden verkocht.

Is ‘toen ze weg’ goed te luisteren? Hier is mijn recensie!

Voor veel meer beoordelingen, links en suggesties kijken runeatrepeat.com

Meer video’s

00:00
08:21
04:20

Ik vond dit standbeeld gisteren tijdens mijn wandeling en wilde terugkomen en bezoeken met Ben <3 Onze pose is lang niet zo romantisch ... Tegen die tijd waren we minstens anderhalve kilometer van het hotel en moesten we terugdraaien. Terug in de kamer had ik een appel. Het ziet er klein uit in mijn enorme hand, maar het is normaal groot. Dan, de eerste "Ah-ha!" Moment van mijn documentatie = Ik had de helft van dit pak mangbeten. Dit soort dingen mist de camera de hele tijd. Dit is precies wat ik wil omdat ik veel verantwoordelijker is. Niet dat ik nog wijzigingen aanbreng, gewoon bewust worden. Na het bekijken van ons hotel Ben en ik gingen op een wilde gansjacht om een ​​goed Mexicaans restaurant te vinden. Degene die we op Yelp hebben gevonden, werd uiteindelijk gesloten. Op dit punt hadden we ongelooflijk honger en kozen we het volgende wat we zagen Plan B. Ik heb het hele weekend hunkeren naar een enorme salade en wist dat ik dat wilde. Ik kreeg de Cobb -salade met een aantal wijzigingen, waaronder Cruz Azul Thuisshirt – tonijnsalade in plaats van gegrilde kip, houd de blauwe kaas vast. vond het geweldig. Het had alles waar ik van hou in een salade = gemengde greens en bibb -sla, gehakte tomaten, cucs, avocado, hard gekookt ei en tonijn !!!

Dit was de beste restaurantsalade die ik ooit heb gehad. Belofte.

Omdat Cobb -salades met spek worden geleverd (en ze laden je niet minder op als je je afmeldt), heb ik er om gevraagd en gaf het aan Ben.

Hij kreeg een Barcelona Thuisshirt Carne Asada kaas biefstuk en zoete frietjes. Ik heb een kwart van hen gestolen voor een goede maatregel

The.Best.Salad. Ik heb ooit in een restaurant gehad. En het was enorm. Ik overwoog om te vragen of ik de emmerkom kon krijgen, maar koos ervoor om een ​​flarden van mijn waardigheid te besparen nadat ik al 5 pond voedsel op deze plek had verslonden.

Na de lunch gingen we terug naar het water om het Midway Museum te bezoeken

De USS Midway is een vliegdekschip met een heleboel vliegtuigen en historische informatie.

Ben was zo opgewonden.

Ik ben niet zo veel, maar het is uiteindelijk veel interessanter dan ik had verwacht. Toegang wordt geleverd met een audio -excursie en ik hoorde graag verhalen van de eigenlijke piloten!

Ik had het gevoel dat ik zonverbranding kreeg en een beslissing nam om mijn trui als deken te rocken. Ik weet dat je verbaasd bent over mijn gevoel voor mode. Ben is een werktuigbouwkundig ingenieur en was in Maker Heaven. Hij nam bijna 200 foto’s van de verschillende vliegtuigen ongelooflijk dichtbij.

Mijn geheugenkaart zit nu vol met dit soort dingen (in tegenstelling tot 200 foto’s van alles-maar-de-kitchen-sink-salades).

Weet je nog dat standbeeld dat we eerder zagen? Hier is het uitzicht vanaf het schip:

Ik ben nog steeds ongelooflijk versleten van de gekte van Blogher en de blogproblemen van gisteravond. Ik heb uiteindelijk geslapen op een bank! Ben zegt dat ik eruitzag als een hobo. Als dat waar is-hij is een hobo-seksueel

Na mijn dutje maakten we de excursie af en gingen terug naar de auto.

Ik had geweldige snacks voor de roadtrip naar huis! Zwitsers Thuisshirt Kath gaf me 2 pakjes oikos die ik eerder bevroor, dus het zou duren.

Ben en ik deelden ook deze snacks …

Ik ben nog steeds “alles in” met intuïtief eten (ik ga me gewoon veel bewuster zijn) en heb de laatste tijd gerealiseerde voorkeuren en antipathieën. Bijvoorbeeld – onlangs ontdekt dat ik niet zo veel om wortels geef en net als alles behalve Doritos in deze tas.

Ik ben uitgeput – kan niet wachten om thuis te komen!

Oh, aan iedereen die vraagt ​​naar de “kleine zwarte jurk” van gisteravond … het is van Nordstrom Rack, maar ik heb het in december gekocht voor een kerstfeest. Ik draag het uiteindelijk niet en het zit sindsdien in mijn kast!